Menu
Chudnij z Vacu Well PDF Drukuj Email
Chcesz mieć idealnie płaski brzuch i pięknie wymodelowane ciało bez cellulitu? - wybierz VACU WELL!!!

 

Jak działa Vacu Well?

1. Poprawia krążenie dzięki efektowi podciśnienia.

Dzięki innowacyjnemu efektowi podciśnienia zastosowanemu podczas treningu w urządzeniu Vacu Well zostaje przyspieszone krążenie krwi w miejscach tak zwanych problematycznych - talia, uda, brzuch, pośladki. Jak wiadomo z praktycznego doświadczenia tkanka tłuszczowa która jest najlepiej w danym momencie ukrwiona wykorzystywana jest przez mięśnie do uzyskania energii.

2. Uwalnia kwasy tłuszczowe.

Na skutek poprawy krążenia krwi podczas treningu w urządzeniu Vacu Well dochodzi do szybszego wyzwalania kwasów tłuszczowych które zostają odtransportowane do tkanki mięśniowej.

3.  Spala

Kiedy krew dociera do mięśni kwasy tłuszczowe są spalane jak paliwo podczas spaceru w Vacu Well. Specjalny efekt podciśnienia sprzyja szybszemu spalaniu tkanki tłuszczowej w miejscach gdzie nie byłaby normalnie spalona podczas konwencjonalnych ćwiczeń. Stosowanie podciśnienia w połączeniu z aktywnością fizyczną poprawia krążenie krwi i jest gwarantem spalania kwasów tłuszczowych, ponieważ tłuszcz zostaje spalony tylko przez aktywną pracę mięśni.

Metoda Vacu Well

1. Czas trwania zabiegu w urządzeniu Vacu Well - 30 minut

2.Pierwsza intensywna terapia powinna obejmować 20 zabiegów i być przeprowadzona w ciągu 4 tygodni, ważne jest aby przerwa pomiędzy treningami nie była dłuższa niż 2 dni

3. Najlepszy strój do ćwiczeń to bawełniana koszulka luźne spodenki sportowe oraz sportowe obuwie. Komfortowy strój zapewni organizmowi swobodny przepływ limfy.

4. Podczas treningu w urządzeniu Vacu Well konieczne jest wypicie 0,5 litra niegazowanej wody. Wskazane jest także wypicie do 3 litrów wody lub płynów bezcukrowych w ciągu dnia.

5. Aby uzyskać jeszcze lepszy efekt i tym samym zadbać o swoje zdrowie trzeba ograniczyć spożycie tłuszczów a do swojego jadłospisu postarać się wprowadzić jak najwięcej warzyw i owoców.

6. Najlepiej zrezygnować ze spożycia takich produktów jak ostre przyprawy, sól czy alkohol które zatrzymują wodę w organizmie

7. Po treningu wskazane jest spożywać produkty z dużą zawartością białka aby odżywić mięśnie np. nabiał, mięso z drobiu czy ryby.